czwartek, 29 stycznia 2015

Zamiast noworocznych postanowień.

Który to już raz postanowiłaś sobie to samo, co? :)

Ja już nie liczę ile razy miałam schudnąć czy być bardziej systematyczna w nauce języka..
W tym roku odpuściłam sobie postanowienia noworoczne - nie chcę znowu na koniec roku być rozczarowana swoim słomianym zapałem. Chcę za to przypomnieć sobie co miłego przyniósł mi 2015 rok. Oto co zrobiłam i co polecam również Tobie:

Poszukaj w domu jakiegoś ładnego pojemnika, do którego będziesz wrzucała karteczki, na których będziesz zapisywała każdą miłą rzecz, która Ci się przytrafiła. 31 grudnia weź swoje pudełeczko, przeczytaj karteczki i przypomnij sobie jak fajny był to rok :)

Moja mała rada- jeśli zamiast pudełka użyjesz ładnego słoiczka i postawisz go w widocznym miejscu (tak jak zrobiłam to ja), to wystarczy, że rzucisz na niego okiem i przypomną Ci się te miłe chwile :)

A oto mój "Słoik Radości":

Użyłam słoika po świeczce, który dodatkowo ozdobiłam, a karteczki po zwinięciu w ciasny rulonik przewiązałam tasiemką.

Powodzenia w tworzeniu!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz